sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Palkintoja ja huutoja

Tässä muutama päivä sitten sain valmiiksi Marian palkintotaulun, jonka hän voitti Artsoupin Facebook-ryhmäarvonnasta. Liskoja vaihteeksi, jee. :)
Ja koska "ystävämme" Canon ei ole vieläkään tehnyt ajureita mun skanneriin niin että se toimisi yhdessä Windows 7:n kanssa, niin pitää tyytyä pelkkiin kännykuviin. Pah.

Sitä voisi luulla että Canon kykenisi räpeltämään ajureita laitteisiinsa, niinkuin kaikki muut, mutta ei! Ja yllättäen sama ongelma on mun printterin kanssa, joka myös on Canon-merkkinen. Eli just to sum up: Älkää ostako mitään Canonin laitteita! Eivät selkeesti pysty pysymään kehityksen mukana. Ja näitä ajureita on odoteltu jo reilun vuoden päivät, joten tuskin kauheasti asiaan panostavat...
Tässä taas kuva kisutaulusta, joka on myynnissä huuto.netissä vielä muutaman päivän ajan. Hinta ei ainakaa vielä päätä huimaa, joten sinne vaan kaikki riekkumaan, tsupi-tsupi. (Sallan seuraksi :D)
Anteeksi kuvan huono laatu, mutta en halunnut laittaa mitään vesileimoja.

4 kommenttia:

  1. Jebaaaa, kävin jo huutamassa pariinkin otteeseen ;O)

    VastaaPoista
  2. Ai jaa, ja juuri kun minä olen kiroillut tuon HP:n rakkineen kanssa, mietin että josko seuraavaksi Canon... ilmeisesti ei sitten. Halvalla ei vaan saa hyvää? Tosin en tiedä saako kalliillakaan, teknologia ei tunnu ikinä toimivan. (Tai sit EVO)

    VastaaPoista
  3. Kyllä ne Canonit hyviä on ollu, jos ne vaan toimis mun läppärin kaa. Ottaa päähän, ku se printterikin on värilaser, eli ei mikään ihan halvimmasta päästä. Epistä.

    VastaaPoista