sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Facebookin ryhmähuumaa

Koska ne portfoliot ei selkeesti vieneet tarpeeksi mun aikaa, niin päätin perustaa Facebook-ryhmän tähän samaan syssyyn. Mulla oli aikasemmin FB-sivu, mutta meni hermo sen toimimattomuuteen, niin perustin sen sijaan ryhmän. Ja nyt toimii viestit ja meiningit! \o/ Oon angstannu niin monelle noista FB-sivun ominaisuuksista, tai pikemminkin niiden puutteista, etten jaksa enää täällä kitistä. Puhutaan siis mun ryhmästä! :D

Järjestin ryhmässäni arvonnan, koska oli muka selkeesti taas luppoaikaa... :P Jep. Mun arvontaan pääsee mukaan jos lähettää kavereille kutsuja liittyä mun ryhmään. Arvonta järjestetään aina kun 100 jäsentä menee rikki. Palkinnoksi lupasin piskuisen originaalin Animals of ArtsOuP: -taulun omien toiveiden mukaan. Torstaina oli 50 tyyppiä ryhmässä, kun arvonnan aloitin. Sata jäsentä meni rikki mun lounaan aikana perjantaina, ja nyt on jo 166 jäsentä, joten varmaan alkuviikosta pääsee taas arpomaan. :D Eli homma toimii, jee!

Ensimmäisen arvonnan pidin perjantaina, ja sen voitti Marjo-Elina Varin. Marjo toivoi tauluunsa kissoja, ja niitä siis tein. Siitä tuli yllättäen vähän retroinen, mutta hieno silti! Koska retro on vain kivaa. Kuva taulusta onpi tässä alla.
Tein tänä yönä valmiiksi yhden digimaalauksenkin, mutta sen näette vasta seuraavassa postauksessa. :P Se ei ole vielä sitruunapäinen mummo, mutta hauska silti. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti