torstai 7. huhtikuuta 2011

Oho, decoilin vähän!

Olipas kivaa pitkästä aikaa tuo decoilu. En ole suostunut myöntämään itselleni, saati sitten muille, että olisin lopettanut swappailun. Mutta taitaa olla useampi vuosi viimeisestä decosta, jonka olen kiertoon laittanut, joten kai tässä jonkinasteista taukoa on ainakin ollut ilmassa, ehe.

Tässä on osallistumiseni Tarot-decoon. Valitsin aiheeksi "hirtetyn miehen". Vaikka kaikki mystinen jutska onkin tavallaan aina kiinnostanut minua, en ole jaksanut ottaa selville taroteista sen enempää. Suunnitelin jo mielessäni piskuisen hirttosilmukan solmimista ja puolikuolleen raadon piirämistä, kun onnekseni googletin tämän. Niin että kappas, se roikkukin a) ei kaulastaan, kuten ehkä maallikko olettaisi hirtetyn miehen roikkuvan, vaan jalastaan. Ja b) sehän itse itsensä sinne ripustanut, kun hän halusi vähän pohtia asioita, nii. Kiitos taas kerran internetin ihmeelliselle maailmalle! Olis menny kyllä niin penkin alle mun tulkintani tästä. :D


Kirjottelin tohon taustalle sen tekstin mikä löytyi sieltä googlen linkistä. Sitten vähän tuhrisin sitä leimasinmusteilla. Tarot-kortin tein kopioimalla semmosen alkuperäisen kortin ääriviivar geelikymällä mustalle pahville. Kortin tausta on samaa sinistä paperia mitä tossa läpässäkin on. Ne kuviot siinä paperissa on muuten semmosia samettipintaisia. Oikeen panostin laatuun kerrankin. :D No ei vaan, sattui olemaan semmosta laatikon pohjalla. Ja muistaakseni se paperi oli jostain Tiimarin skräppisetistä. Uuu, laatua. Hehah.

Tänään voisinkin vähän silmäillä mun decovarastoani, että mitä muuta kivaa sieltä löytyisi. :)

4 kommenttia:

  1. Ooo! Olen itsekin harrastanut swappailua ja aina välillä kaivaten miettinyt harrastaako sitä vielä joku. Harrastaako?

    VastaaPoista
  2. Kyllä kai swapparit-foorumi taitaa olla ihan elossa vielä. Sitä kautta mä ainakin ponnahdin mukaan kuvioihin. http://swapparit.createphpbb.com/forum.html

    VastaaPoista
  3. Kiitos vinkistä! Täytyypä käydä vilkaisemassa jos vaikka itsekin elvyttäisi vanhan harrastuksen.

    VastaaPoista
  4. Uskomatonta, oon täs funtsinu jo pari viikkoo et mikä hitto tän tsydeemin nimi oli, kun joskus miljoona vuotta sitten itsekin räpistelin näitä, ja sit löysin jostain randomi hausta tänne, ja avooot DECOILU. Sehän se oli. Kumma miten pienetkin asiat voi jäädä vaivaamaan isoa päätä. :D

    On kyl aika hiton tyylikäs decoilu tämä, itse taisin vaan liimata joitain hämäriä tarroja tms. Olin sellanen teinidecoilija :D

    VastaaPoista