perjantai 8. huhtikuuta 2011

Oho, decoilin vähän lisää

Löysin laatikosta Sculls-decon (eli siis decon, jonka teemana on pääkallot). Piirtelin ensin pari muotopuolista pääkälloa valmiiksi, mutta sitten sainkin ihan kuningasidean! \o/

Onneksi olin ladannu joskus Waltograph-fontin koneelle. Tuli vihdoinkin käyttöä sille. Ja koska Canonin kusipäät ei oo vieläkään tehny ajureita mun printteriin että se pelittäis win7:n kanssa, niin kaikki on käsin kirjotettu ja piirretty. Vinkkinä voin sanoa että läppärin näyttö toimii hienosti valopöytänä kuultopaperin kera. En kai mäkään nyt oo niin pitkäjänteinen että lähtisin vapaalla kädellä kirjottelemaan disneytekstiä.


Nii ai nii, mun alter ego decoissa on LaRenard, in case you wonder...

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

3 kommenttia:

  1. Tää on magee... Läppärin näyttö on kyllä pop ;)
    Bongasin joskus muuten yhden sun tekemän kuvan irc-gellerian jostain yhteisöstä, ihastuin totaalisesti - eikä mennytkään kuin noin kolme-neljä vuotta että blogiisi päädyin.

    VastaaPoista
  2. Thanks molemmille. Hah, onko mun irc-galleria-ajoista muka _vain_ kolme-neljä vuotta? :D Kai pitää uskoa. Päätin silloin että olen liian wanha galtsuun ja nöyrryin liittymään facebookiin. Koska jollainhan tommoset pitää aina korvata. Muutenhan ei jaksais montakaan tuntii päivässä roikkuu koneella, ja pitäis hankkia muka joku oikee elämä. :P

    Mut kiva kuulla että mulla on "faneja" oikein vuosien takaa, tuli ihan tärkee olo! *ylp*

    VastaaPoista