tiistai 9. elokuuta 2011

R&B:tä ja Burtonin Timppaa

Tämmösen sitten piirtelin aikani kuluksi tänään. Mulla ei oikeestaan ollu mitään punasta lankaa tätä aloittaessani, aattelin vaan treenata vähän silmien piirtämistä. Ja hops, 5 tuntia myöhemmin silmien ympärille oli muodostunut kuva. :D

Lisäksi testailin tässä vähän Photoshop-kikkoja, eli lähes koko kuva itsessään on piirretty mustavalkoisena, ja sitten lisäilin värilayerit päälle ja vaihdoin blend moden overlayhin. Jos jotain kiinnostaa. Musta se oli kyl aika siistiä, ku ei oo ennen tullu testattua sitä overlayta tolleen. :)

Tässä alla onpi semmonen versio, jota ehkä alunperin lähdin tästä hakemaan, kun totesin kuvan laajenevan hieman niistä silmätreeneistä. Tykkään kyl ite ihan simona (tai timona) enemmän tosta ylemmästä, ku se on niin värikäs ja syksykin tulee ja kaikkee, superb! \o/ Ooh, syksy, paras kaikista vuodenajoista. <3 Mulle alkoikin jo riittää ne trooppiset lehmännuolaisuilmat.
Ai nii juu, se kuva.
Hmm, tässä on ehkä jotain Tim Burtonmaista.

Ne jotka ei ole vielä äänestäneet kissoja tosta oikeelta ylhäältä, niin tsupi-tsupi! Ens perjantaina päättyy äänestys ja uusi avatar pääsee paikalleen. Muista osallistua arvontaan samalla, ohjeet kissakuvien alla linkissä.

P.S. Eipäs ollukaan tää Blogger syypäänä mun avatarkuvien mystiseen katoamiseen, vaan MINÄ VALOPÄÄ IHAN ITSE! \o/ Eikä siinä vielä kaikki, poistin samalla kaikki mun blogin kuvat. Menipäs siinä pari päivää rattoisasti ku koitin haalia niitä kasaan ja liittää takasin teksteihin. 

Note to self: Jos löydät kansiollisen kuvia ja ihmettelet mistä ne on tullu ku en minä ainakaa oo tommosta kansioo tehny ku en ees käytä Picasaa, 
niin älä kuitenkaan mene poistamaan sitä, senkin idiootti!

Kiitos tiedosta, minä. Muistan sitten ensi kerralla.

3 kommenttia:

  1. mää tukkaan tosta alemmasta eritoten, hijano.

    VastaaPoista
  2. Teidän on haastettu - tsekkaa blogi!

    VastaaPoista
  3. Syksy on paska! Masennuin eilen kun huomasin ettv pimeys on täällä jo! Ihan hellvettiä!
    ja Picasakin on paska! NI.

    VastaaPoista